אני מאשים • נתניהו יוצא במלחמה גלויה נגד נוני מוזס

    דוד לזר No Comments on אני מאשים • נתניהו יוצא במלחמה גלויה נגד נוני מוזס
    12:47
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on היסטוריה: טראמפ חוזר בו מפתרון שתי המדינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (שני) זה קרה, לאחר מערכת ממושכת של הכפשות ומלחמות מאחורי הקלעים, יוצא ראש הממשלה הבוקר במלחמה גלויה נגד מו"ל עיתון 'ידיעות אחרונות' נוני מוזס.

    באופן חריג, נתניהו פרסם בדף הרשת החברתית – הודעה חריפה כנגד "הגורם המרכזי שעומד מאחורי גל ההכפשות נגדי ונגד רעייתי".

    "הגיע הזמן לשים את הדברים על השולחן", פתח נתניהו, "הגורם המרכזי שעומד מאחורי גל ההכפשות נגדי ונגד רעייתי הוא נוני מוזס, המוציא-לאור של העיתון ”ידיעות אחרונות“ ואתר האינטרנט Ynet. הוא אינו בוחל באמצעים כדי להפיל את שלטון הליכוד בראשותי, לסגור את עיתון ״ישראל היום״ ולהשיב את השליטה הדורסנית של ״ידיעות אחרונות״ בעיתונות הכתובה".

    נתניהו מאשים כי "בשבועות האחרונים ההתקפות נגדי כבר לא מופיעות פעם אחת ביום, בשעות הבוקר, כשהעיתון ״ידיעות אחרונות״ מופץ. הן מתפרסמות כמעט כל שעה, ולעתים אפילו מדי חצי שעה, באתר YNET. שתי במות אלה יוזמות ומתזמנות הכפשות מגוחכות, כוזבות ומגמתיות נגדי ונגד רעייתי כחלק ממסע תקשורתי להחלפת שלטון הליכוד בשלטון השמאל ולהשתלטות מחדש של נוני מוזס על שוק התקשורת".

    לדבריו, "מסע ההכפשות הנרחב והמשורשר הזה משתמש בין השאר בעובדים לשעבר, המנסים להוציא כספים מהמדינה שלא כדין, וגם בכל מיני גורמים אינטרסנטיים אחרים".

    "אינני טוען שכל הביקורת המושמעת נגדי מקורה בנוני מוזס. ישנם גורמים רבים בתקשורת אשר עושים את עבודתם נאמנה. הם מבקרים את השלטון בצורה עניינית גם אם נוקבת. אבל פה מדובר בדבר אחר לגמרי: איש עסקים רב זרועות בתקשורת מנהל מסע הכפשות שיטתי נגד ראש ממשלה מכהן, כדי להחליף שלטון בישראל, למען אינטרס עסקי מובהק ורווח כספי אישי".

    ראש הממשלה מבהיר בדבריו את השיקול להביא את הדברים לידיעת הציבור: "אני מביא את הדברים לידיעת הציבור כדי להבהיר: הליכוד ואני לא נירתע מהכפשות אלה. נמשיך להיאבק, נגד כל ההכפשות הזדוניות, למען ביטחונה ושגשוגה של מדינת ישראל. איש לא יעצור בעדנו".

    ולסיום כתב ראש הממשלה: "זהו רק קצה הקרחון. ארחיב על כך בהמשך", מה שאומר שההצגה הכי טובה בעיר – טרם הסתיימה.



    0 תגובות